INGET SAMARBETE!
För ett tag sedan köpte jag den här termosen för att kunna dricka te ur. Köpte den på ett Vistaprint och tryckte min egen logga på den. Den är perfekt att dricka te/kaffe ur vid lång resor i bil. Den är inte varm att hålla i.


för några veckor sedan var vädret fint och jag gick i solen och grillade. Fick ingen bild på korven.
Kan varmt rekommendera dessa hörlurar om du är på jakt efter ett par nya. De sitter bra í örat. Har bra ljud. De är trådlösa men måste ha mobilen nära sig för bra täckning. Modellen heter Happy Plugs Air 1 zen

köpte också en billig vattenkokare på Amazon.se. Min förra gick sönder och slutade fungera

För ett tag sedan bakade jag blåbärs mudfins. Det händer sällan att jag bakar något.

Recept hittar du på ”https://www.arla.se/recept/muffins/ på Google